مفهوم کلمات به کار رفته در نامگذاری کوادکوپتر های سایما

کوادکوپتر ایران سایما

با توجه به سوالات زیادی که کاربران عزیز در خصوص چرایی نامگذاری کوادکوپتر های سایما داشتند ، بر این شدیم تا در این مقاله توضیحاتی در خصوص کلمات به کار رفته در نامگذاری کوادکوپتر های سایما بدهیم :

کلمات بکار رفته در خصوص نوع پرواز

H : کوادکوپتر های سایما که در نام آنها از کلمه H استفاده شده است ، قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار دارند ، یعنی زمانی که شما دستتان را از گاز بر می دارید ، کوادکوپتر در همان ارتفاع بصورت معلق خواهد ماند .

U : کوادکوپترهایی که در نامگذاری آنها از کلمه U استفاده شده است ، علاوه بر قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار ، دکمه ای برای بلند شدن (take off) و نشستن (landing) خودکار نیز دارند .

S : کوادکوپترهای ۲۰۱۷ سایما ، مدلهای X8SW و X8SC نیز ، علاوه بر قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار ، دکمه ای برای بلند شدن (take off) و نشستن (landing) خودکار دارند . همچنین قابلیت کنترل بوسیله موبایل در کوادکوپتر x8sw موجود می باشد

کلمات به کار رفته در خصوص دوربین

C : دوربین های بکار رفته در کوادکوپترهایی که نام آنها دارای کاراکتر C می باشد ، فاقد ارسال تصویر هستند و فقط تصاویر را روی مموری کارت میکرو اس دی ذخیره می کنند .

W : کوادکوپتر هایی که در نامگذاری آنها از کلمه W استفاده می شود ، دارای ارسال تصویر لحظه ای از طریق Wifi می باشند که برد انتقال تصویر ۲۰ متر (یک ساختمان ۸ طبقه) تا ۱۰۰ متر (شرایط ایده آل و فاقد نویز در محیط) می باشد .

نکته : ? برای دیدن تصویر نیازی به اینترنت ندارید. با استفاده از برنامه Syma FPV که بر روی موبایل شما نصب میشود و از طریق پروتکل Wifi Direct انتقال تصویر صورت می پذیرد.

G : دوربین های ۸ مگاپیکسل فاقد قابلیت ارسال تصویر لحظه ای و قابل ارتقاع با دوربین های ورزشی مثل Gopro . در این کوادکوپتر ها Mount دوربین ورزشی وجود دارد . همچنین قابلیت نصب گیمبال نیز در آنها وجود دارد .

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *