افزایش سرعت و عملکرد هلیکوپترهای کنترلی

هلی کوپتر کنترلی سیما
هلی کوپتر کنترلی سیما

هنگامی که شما برای اولین بار از یک هلیکوپتر کنترلی استفاده می کنید. ممکن است آن را نسبت به دیگر پرنده های اسباب بازی آهسته تر و عمرباتری آن را بسیار کم حس کنید!

ممکن است شناور نگه داشتن آن برایتان کمی دشوار باشد و یا اینکه در دفعات اول سقوط های متوالی را تجربه نمایید.

همه این مشکلات در مدت بسیار کوتاهی و با عمل کردن به ای آموزش رفع خواهند شد.

راه کاری هایی که اینجا بیان می شود، برای هلیکوپتر کنترلی سایما S107G هستند. احتمالا این راه کارها روی همه هلیکوپترهای RC پاسخ بدهد ولی بهتر است قبل از انجام آن ها مطمئن شوید که مشکلی وجود ندارد! انجام دادن این راه کارها بسیار سخت است و کنترل هلیکوپتر را پس از آن ممکن است برای شما کمی دشوار سازد.

گام اول برای افزایش سرعت و عملکرد هلیکوپتر :

ابزار هلیکوپتر
ابزار هلیکوپتر

همه آنچه که شما احتیاج دارید:

– یک پیچ گوشتی کوچک
– یک کاتر دسته دار  است.

گام دوم: از بین بردن قسمت های اضافی

اگر نگاهی دقیق تر بر هلیکوپترتان بیندازید. خواهید دید که بسیاری از قطعات تنها برای جلوه دادن به پرنده و افزایش زیبایی روی آن تعبیه شده اند! کافی است آن ها با حوصله از هلیکوپترتان جدا کنید. این کار وزن هلیکوپتر را پایین می آورید و در سرعت گرفتن به آن کمک خواهد کرد.

گام سوم : از بین بردن LED ها

یکی از برجسته ترین عوامل زیبایی پرنده ها LED هایی هستند که روی آن ها تعبیه می شود. کاربرد آنها تا مقدار بسیار زیادی زیبایی است ولی در شب می توانند به شما کمی در تشخیص هلیکوپترتان کمک کنند. البته اگر شما در یک محیط روشن، پرنده تان را به پرواز در بیاورید و رنگ پرنده نیز قابل تشخیص باشد، نیازی به وجود این LED ها نیست. برای همین اگر شماهم مطمعن هستید که نیازی به آن ها ندارید، آن ها را نیز از هلیکوپترتان جدا نمایید.

افزایش سرعت و عملکرد هلیکوپتر
افزایش سرعت و عملکرد هلیکوپتر

گام چهارم: حالا کنترل!

کنترل زیر دریچه گاز، یک فنر کوچک دارد، که برای جلوگیری از وارد کردن سرعت زیاد به هلیکوپتر تعبیه شده است. هنگامی که شما دریچه گاز را تا انتها فشار می دهید! بازهم به انتهای آن نرسیدید! چرا که یک فنر کوچک مقداری از فضا را اشغال کرده که نمیگذارد شما بیشتر از آن سرعت بگیرید. کافی است کنترل را باز کنید و آن فنر را بردارید.

 

گام پنجم: پایان!

اکنون باید توجه کنید که بیش از حد دریچه گاز را فشار ندهید، چرا که به صورت ناگهان هلیکوپتر سرعت می گیرد و کنترل آن از دست شما خارج می شود.
همه نکاتی که اینجا بیان شد، از تجربیات تیم ایران سایما بوده، اگر شما هم نکته ای را می دانید که با انجام آن می شود به چالاکی هلیکوپترهای RC افزود، حتما آن را با ما به اشتراک بگذارید تا همه از آن استفاده نماییم.

خرید کوادکوپتر

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *